Nowości

Przedłużenie lata z limitowanymi produktami Braci Sadowników

Poniedziałek, 22 sierpnia 2022
Za nami ponad połowa wakacji, sporo czasu spędzamy na świeżym powietrzu, chętnie korzystamy ze słońca oraz ostatnich beztroskich dni i ciepłych wieczorów. Co więcej, nic nie dopełnia lata tak, jak jego smaki. A gdyby tak przedłużyć te chwile? Bracia Sadownicy mają na to sposób - limitowane smaki Letniego jabłka oraz Musującego jabłka pozwolą cieszyć się wakacjami o wiele dłużej.
W ofercie marki królują limitowane wersje Letniego jabłka oraz Musującego jabłka. Ziołowo-kwiatowe smaki to idealny wybór na naturalne orzeźwienie. Lemoniady Letnie jabłko to kwintesencja wakacji dostępna w 3 smakach: ogórek z miętą, wiśnia z lawendą oraz truskawka z bazylią, która dopełni każdy piknik.

Musujące jabłko to natomiast propozycja, która urozmaici każdy wieczór. Warto sięgnąć szczególnie po sezonowe warianty: z kwiatem bzu, z różą lub z lawendą. Sprawdzą się zarówno same, jak również jako dodatek do ulubionego drinka.

Napoje Braci Sadowników cechują się prostym składem. Ich podstawą jest tłoczony sok
z jabłek (stanowiący co najmniej 60% składu) oraz naturalnych ekstraktów z wybranych owoców, kwiatów oraz ziół. Dodatkowo wzbogacono je także o witaminę C. Produkty są
w pełni naturalne, bez ulepszaczy czy dodatkowych słodzików.

Letnie Jabłko oraz Musujące jabłko nie tylko dopełnią smaku wakacji, ale pozwolą cieszyć się nimi o wiele dłużej. To idealna propozycja dla osób, dla których lato kończy się za szybko.

Limitowane edycje produktów Braci Sadowników dedykowane są kampanii Bracia i Maja dla pszczół, która zwraca uwagę na kluczową rolę pszczół w ekosystemie. W tym roku marka zaprosiła do współpracy, oprócz Mai Popielarskiej, także ekspertów: prof. Łukasza Łuczaja oraz Katarzynę Miesierkę i Joannę Roczyńską z Dzikich Zapylaczy. Wspólnie stworzyli e-book - kompendium wiedzy o zapylaczach i o tym, jak im pomóc. E-book można pobrać za darmo na stronie: https://braciasadownicy.pl/dlapszczol/.




tagi: Bracia Sadownicy , soki , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , przemysł spożywczy ,