Dzięki połączeniu sieci Drogerii Aster (za zdjęciu) i A'propos w listopadzie 2009 roku stały się one trzecią siłą na rynku drogeryjnym, obejmującą aż 123 sklepy w całej Polsce. Klienci Drogerii mają okazję zakupić w ramach akcji markowe produkty P&G, dzięki którym mogą wygrać atrakcyjne nagrody w konkursie sms.
Swiift odpowiada za kreację i produkcję kampanii. Akcja promowana będzie poprzez outdoor oraz materiały POS. Konkurs potrwa do końca maja.
(maj)
tagi: Procter & Gamble , Drogerie Aster , A’propos , Aster ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...