Wynajęta powierzchnia całkowita to 2 915 mkw., z których powierzchnia handlowa to 1 913 mkw. Na koniec roku 2009 sieć „Piotr i Paweł" działała w oparciu o 66 placówek notując obroty detaliczne na poziomie 1 352 mln zł, a od początku roku 2010 zwiększyła już ilość sklepów o kolejne 5 lokalizacji. Dokonane inwestycje pozwalają realizować rozwój szeroko rozumianej jakości obsługi oraz dążenie do umacniania pozycji lidera tego segmentu rynku.
Do lektury reportażu z otwarcia sklepu zapraszamy już wkrótce - opublikowany zostanie w kwietniowym wydaniu miesięcznika HURT & DETAL.
(maj)
tagi: Piotr i Paweł ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...