W planach jest także zakończenie I etapu projektu "Informatyzacja i komputeryzacja Sieci".
„Jednak naszym najważniejszym zadaniem będzie rozwijanie oferty dla dotychczasowych uczestników" - mówi Marlena Bobryk z Sieci Handlowej „Eden".
- „Chcemy wzmocnić relacje sieć - sklep poprzez silne wsparcie szkoleniowe, handlowe, marketingowe oraz prawne." Te szkolenia będą dotyczyć głównie zagadnień z obszaru merchandisingu oraz aranżacji przestrzeni sklepowej.
(A.S.)
tagi: Eden ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...