Decyzją konsumentów, sieć Makro Cash & Carry otrzymała najwyższy wynik w swojej branży, jednocześnie poprawiając wskaźnik jakości obsługi w stosunku do roku 2008. Kategorie, w których firma zwyciężyła to „wiedza i kompetencje personelu", „zachowanie i wygląd personelu", „oferta, cena, asortyment" oraz „wygląd miejsca obsługi".
Przyznany tytuł potwierdza skuteczną realizację strategii firmy, zgodnie z którą we wszystkich działaniach na pierwszym miejscu stawiane jest dobro klienta.
Misją programu „Jakość obsługi" jest stały monitoring rynku w Polsce w celu poprawy panujących standardów obsługi oraz dostosowania ich do realiów XXI wieku. Unikalność programu polega na metodologii tworzenia rankingu, zgodnie z którą każdy konsument może zgłosić firmę lub instytucję do obserwacji i oceny. Głosowanie odbywa się za pośrednictwem portalu opinii społeczności konsumentów www.jakoscobslugi.pl. Na stronie można znaleźć szczegółowe informacje na temat projektu, rozpatrywanych kategorii oraz uzyskanych wyników.
(A.S.)
tagi: Makro ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...