Firma, której 100% udziałów posiada Alma Market ma już swoje sklepy firmowe w stolicy m.in. na ulicy Nowy Świat, w C.H Złote Tarasy, Galerii Mokotów czy ostatnio otwartym Ken Center.
Obecnie sieć składa się z 29 samodzielnych jednostek, jak również prowadzi sprzedaż swoich artykułów na stoiskach firmowych we wszystkich delikatesach sieci Alma oraz poprzez sklep internetowy Alma24.
Krakowski Kredens to marka pozycjonowana w segmencie Premium - klienci cenią jakość, smak potraw oraz estetykę opakowań. W jej skład wchodzą następujące linie produktowe: wędliny, przetwory warzywne, przetwory owocowe, miody, grzyby, musztardy, słodycze, kawy, herbaty, alkohole, pieczywo, a asortyment jest uzupełniany i modyfikowany zgodnie z oczekiwaniami i potrzebami Klientów. Obecnie liczy ok. 140 pozycji.
Historia każdego produktu, związane z nim osoby i anegdoty, opisane są przez znawców kultury galicyjskiej - Stanisława Czumę i Leszka Mazana - w dołączonych do opakowań książeczkach.
(Maja Święcka)
tagi: Krakowski Kredens ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...