1% ze sprzedaży produktów marek OFF!, Autan i Raid, SC Johnson przeznaczy na program ochrony nigeryjskich dzieci przed malarią realizowany przez UNICEF. Akcja będzie szeroko wspierana w mediach (reklama TV, materiały POS, prasa handlowa, prasa konsumencka), co zwiększy szansę ocalenia wielu istnień ludzkich.
Produkty objęte akcją: OFF! Family Care Junior Gel, OFF! Family Care Gel, OFF! Aerozol, OFF! Active Aerozol, OFF! Family Care Pump Spray, OFF! Family Care Smooth Dry, Autan Aerozol, Autan Protection Plus Bariera Przeciw Insektom, Autan Protection Plus Ochrona Przeciw Kleszczom, Autan Akut, Raid Night & Day urządzenie elektryczne przeciw muchom i komarom (zapas), Raid urządzenie elektryczne z płynem 45 nocy (zapas), Raid urządzenie z wkładkami (zapas), Raid Niebieski Aerozol, Raid Max Aerozol, Raid Przeciw Osom i Szerszeniom Aerozol, Raid Pułapka na muchy, Raid Spirala, Raid Przeciw Molom Spożywczym.
(A.S.)
tagi: SC Johnson ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...