1% ze sprzedaży produktów marek OFF!, Autan i Raid, SC Johnson przeznaczy na program ochrony nigeryjskich dzieci przed malarią realizowany przez UNICEF. Akcja będzie szeroko wspierana w mediach (reklama TV, materiały POS, prasa handlowa, prasa konsumencka), co zwiększy szansę ocalenia wielu istnień ludzkich.
Produkty objęte akcją: OFF! Family Care Junior Gel, OFF! Family Care Gel, OFF! Aerozol, OFF! Active Aerozol, OFF! Family Care Pump Spray, OFF! Family Care Smooth Dry, Autan Aerozol, Autan Protection Plus Bariera Przeciw Insektom, Autan Protection Plus Ochrona Przeciw Kleszczom, Autan Akut, Raid Night & Day urządzenie elektryczne przeciw muchom i komarom (zapas), Raid urządzenie elektryczne z płynem 45 nocy (zapas), Raid urządzenie z wkładkami (zapas), Raid Niebieski Aerozol, Raid Max Aerozol, Raid Przeciw Osom i Szerszeniom Aerozol, Raid Pułapka na muchy, Raid Spirala, Raid Przeciw Molom Spożywczym.
(A.S.)
tagi: SC Johnson ,
Po nabyciu ponad 71 proc. udziałów Grupa Maspex przejmie...
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...