Nowa butelka Maximusa jest odpowiedzią na badania konsumenckie przeprowadzone przez firmę Brown-Forman Polska, importera i dystrybutora trunku. Badania wykazały, iż Maximus to wysoko oceniana wódka gatunkowa, posiadająca wyrafinowany, naturalny smak. Konsumentami marki są przede wszystkim ludzie młodzi, lubiący wyzwania oraz poszukujący dobrej zabawy.
Wraz z wiosennym odświeżeniem wizerunku marki, w wybranych punktach, produkt można nabyć w bardzo eleganckim, limitowanym opakowaniu. Dystrybutor przygotował jeszcze jedną niespodziankę: cena Maximusa ulega obniżeniu.
Sugerowana cena detaliczna - 0,7 l. - 27,90 zł.
INFORMACJA HANDLOWA
(A.S.)
tagi: Maximus ,
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...