Na początku marca podobną decyzję ogłosił drugi światowy potentat w produkcji napojów, Coca-Cola. Firma ta zadeklarowała jednak, że zaprzestanie sprzedaży swoich słodzonych napojów tylko w szkołach podstawowych na całym świecie.
Decyzja PepsiCo jest po części odpowiedzią na kampanię walki z otyłością dzieci, której ambasadorem w USA jest Pierwsza Dama Michelle Obama. Zaapelowała ona ostatnio do producentów żywności o obniżanie zawartości tłuszczu, soli i cukru w oferowanych wyrobach.
Źródło: PAP
(maj)
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...