„Do tej pory nasze przedsiębiorstwo nie odczuło na własnej skórze skutków spowolnienia gospodarczego. Kryzys nie dotknął naszej firmy w bezpośredni sposób, czego dowodem są wyniki finansowe w minionym roku. Szacujemy, że w 2010 roku przychody ze sprzedaży naszych produktów wrosną i będą wynosić 170 mln zł, zaś zysk netto będzie kształtować się na poziomie 6 mln zł. Poza wprowadzeniem nowych produktów na rynek zamierzamy wybudować WMS, czyli magazyn wysokiego składowania, będący uzupełnieniem nowoczesnego parku maszynowego o dziennej mocy przerobowej wynoszącej 50 tys. kg dziennie i własnych magazynów składowych, mogących pomieścić łącznie milion czterysta tys. kg surowca lub wyrobów gotowych" - mówi Ziemowit Łukawski, specjalista ds. handlu firmy Abramczyk.
Przedsiębiorstwo Abramczyk Sp. z o.o. od 21 lat zajmuje się importem, przetwórstwem i sprzedażą, surowców i gotowych, mrożonych wyrobów rybnych, zarówno w kraju jak i za granicą. Spółka jest własnością rodziny Abramczyków i prowadzona jest bezpośrednio przez właścicieli przy wsparciu wysoko wykwalifikowanej kadry zarządzającej.
Spółka współpracuje z dostawcami surowca i wyrobów gotowych, zlokalizowanymi na całym świecie, poczynając od firm operujących na akwenach europejskich (Bałtyk, Morze Północne, Morze Śródziemne), poprzez dostawców z obu Ameryk i Afryki (Ocean Atlantycki i zachodnie rejony Oceanu Spokojnego), kończąc na kontrahentach z Azji i Oceanii (Morze Ochockie, Ocean Spokojny, Ocean Indyjski). Głównymi dostawcami przedsiębiorstwa Abramczyk są wiodący producenci ryb i przetworów rybnych, zlokalizowanych na całym świecie. Głównym obszarem pozyskiwania surowca rybnego są akweny oceanu Atlantyckiego i Spokojnego. Natomiast do grona odbiorców, z którymi spółka kooperuje należą m.in.: Makro Cash&Carry, Tesco, Intermarche, Piotr i Paweł, Gerber, Lisner.
(Maja Święcka)
tagi: Abramczyk ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...