Branża handlu detalicznego stoi niewątpliwie w obliczu wyjątkowych wyzwań. Czas globalnego kryzysu finansowego i gospodarczego wymaga podjęcia specjalnych działań. Nie tylko po to, aby przetrwać - także po to, aby odnieść korzyści w nowej sytuacji. Skuteczne dotarcie z ofertą do uczestników rynku wymaga dzisiaj nowych efektywnych metod komunikacji i świeżych pomysłów.
Dwudniowe targi wyposażenia i usług dla handlu, połączone z konferencjami Forum RetailShow 2010 na najbardziej aktualne tematy dotyczące branży, stworzą niespotykaną dotąd synergię dla możliwości prezentacji oferty oraz zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami i trendami w zakresie produktów, rozwiązań i usług dla sektora w jednym miejscu i czasie.
17-18 marca 2010 - Warszawskie Centrum EXPO XXI
Godziny otwarcia targów: 9.00 - 17.00
Wstęp na targi dla zwiedzających jest całkowicie bezpłatny.
(Maja Święcka)
tagi: targi ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...