W lutym na outdoorze nie mogło zabraknąć Walentynek. Layout prezentujący czekoladki After Eight firmy Nestle także nawiązywał do święta zakochanych. Pojawił się tu obowiązkowy przy tej okazji motyw serca - chociaż nie z czekolady, to w czekoladowej oprawie, natomiast hasło - „Poczuj miętę w Walentynki" - nawiązało do smaku czekoladek i do święta jednocześnie.
Wśród lutowych layoutów wyróżniono także inne czekoladowe, walentynkowe kreacje: „Powiedz to z Milką" (Milka) i „Pokaż kotku, co masz w środku" (Alpen Gold).
W konkursie organizowanym wspólnie przez firmę reklamy zewnętrznej - Cityboard Media i Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie, co miesiąc wybierane są trzy najlepsze layouty prezentowane w danym miesiącu na nośnikach Cityboard Media. Plakaty, które na przestrzeni roku zajmą pierwsze miejsca w comiesięcznych odsłonach konkursu, będą ubiegać się o tytuł Plakatu Roku i towarzyszące mu nagrody: konsultację specjalisty z SWPS do layoutu przy następnej kampanii, a także miesięczną kampanię reklamową na nośnikach 6x3 m od Cityboard Media gratis. Rozstrzygnięcie nastąpi we wrześniu 2010 roku.
(Maja Święcka)
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...