Firma Millwordbrown SMG/KRC przeprowadziła w 30 krajach badania marek cieszących się największym zaufaniem i gotowością konsumentów do rekomendacji innym. Marką z najwyższym indeksem TrustR , czyli wskaźnikiem wspomagający zrozumienie i wzmacnianie więzi między konsumentem i marką, wśród produktów spożywczych okazała się być marka Tymbark. W 22 badanych krajach okazało się, że marka mająca najwyższy wskaźnik TrustR była kupowana niemal siedem razy częściej, a jej więź z konsumentem była dziesięć razy silniejsza niż wartości średnie.
(maj)
tagi: Maspex ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...