Marketing

Tiger wchodzi w świat NFT

Wtorek, 15 lutego 2022
TIGER Enegry Drink jako pierwsza marka w Polsce zmieniła awatar w mediach społecznościowych na wizerunek łączący tygrysa z… misiem. Dlaczego? Właśnie w ten sposób Tiger zakomunikował swoje wejście w świat NFT.
Tygrys dołączył do klubu Fancy Bears Metaverse – marka otrzymała własny token z limitowanej kolekcji i zmieniła awatar w mediach społecznościowych na charakterystyczną grafikę z motywem misia. Obrazek został zaprojektowany z myślą o jak najtrafniejszym przedstawieniu charakteru Tigera. Ciemne okulary symbolizują pewność siebie z pewną dozą tajemniczości, siłę i energię tygrysa.

NFT to token kryptograficzny – zawiera informacje, które odróżniają go od innych tokenów i które łatwo zweryfikować. Niezamienialny token jest jednostką danych w architekturze blockchain, która poświadcza niepowtarzalność danego pliku cyfrowego.

Agencja odpowiedzialna za działania: Agencja DDOB we współpracy z Fanadise



tagi: Tiger , NFT , TIGER Enegry Drink , ,