Nowości

Grzaniec Galicyjski Bezalkoholowy rozgrzewa na stacjach paliw MOYA

Wtorek, 01 lutego 2022
Kubek gorącego grzańca o zerowej zawartości alkoholu do kupienia na wynos – oto nowatorski projekt, który powstał we współpracy JNT Group i spółki Anwim. Idealny na mroźne dni Grzaniec Galicyjski Bezalkoholowy dostępny jest na wybranych stacjach paliw MOYA prosto z warnika. Grzaniec dostępny jest solo lub w zestawach z paluszkami serowymi. Projekt ma charakter sezonowy i stanowi jeden z obszarów współpracy spółek JNT Group i Anwim.
Grzaniec Galicyjski Bezalkoholowy to produkt JNT Group, oparty na tradycyjnej recepturze łączącej korzenne przyprawy ze słodyczą miodu i nutą cytryny.

Kategoria win grzanych rozwija się systematycznie, ale Grzaniec Galicyjski o zerowej zawartości alkoholu odnotowuje w bieżącym sezonie skokowe wzrosty sprzedaży – wyjaśnia Janusz Arentowicz, Dyrektor Sprzedaży, Członek Zarządu JNT Group. – Doceniają go przede wszystkim amatorzy win grzanych, którzy nie chcą lub nie mogą pić alkoholu. Jego właściwości rozgrzewające doskonale sprawdzają się zimą w podróży – stąd pomysł na sprzedaż na stacjach paliw MOYA, należących do spółki Anwim, naszego partnera biznesowego.

W tym sezonie na wybranych stacjach paliw MOYA kierowcy i podróżni mogą kupić Grzaniec Galicyjski Bezalkoholowy na wynos, podobnie jak kawę czy herbatę. Aby zachować jego rozgrzewającą moc, nalewany jest prosto z warnika, a serwowany w kubkach o pojemności 250 ml. Grzaniec Galicyjski Bezalkoholowy dostępny jest również w zimowych zestawach z paluszkami serowymi oraz standardowych butelkach.

Projekt ten to jeden z obszarów naszej szerokiej współpracy ze spółką JNT Group – mówi Anna Sadoch, kierownik Działu Zakupów Centralnych stacji paliw MOYA. – Dostrzegliśmy potencjał, który tkwi w sprzedaży gorącego Grzańca Galicyjskiego o zerowej zawartości alkoholu i jego atrakcyjność dla naszych klientów w sezonie zimowym. Cieszy się on zainteresowaniem, ponieważ doskonale wpisuje się aktualne trendy 0%.

Projektowi towarzyszy kampania marketingowa w mediach społecznościowych, a jego sprzedaż wspierana jest materiałami POS: plakatami i wklejkami bezpośrednio na stacjach paliw biorących udział w projekcie.



tagi: Grzaniec Galicyjski Bezalkoholowy , stacja paliw , MOYA , sprzedaż , handel , konsument , rynek spożywczy ,