Tytuł Lidera Filantropii przyznawany jest od 2007 r. W tym roku była to już trzecia edycja rankingu. Celem tej inicjatywy jest promocja społecznego zaangażowania biznesu i wyłonienie firm, które przekazują najwięcej środków na działania społeczne i swój zrównoważony rozwój. Nad procesem wyłaniania laureatów konkursu czuwała firma PriceWaterouseCoopers.
Tegoroczne, trzecie miejsce P&G Polska, jest dużym osiągnięciem, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, iż firma uplasowała się w rankingu wyżej niż w roku 2008, kiedy to zajęła szóste miejsce. Tym razem doceniono wkład P&G w poprawę życia konsumentów, poprzez takie społeczne programy, jak „Pampers-Unicef 1 paczka = 1 szczepionka", „Podaruj dzieciom słońce", „P&G. Żyj, poznawaj, rozwijaj się", jak również poprzez stałą obecność w środowisku firm odpowiedzialnych społecznie i partnerstwo z organizacjami NGO.
"Jesteśmy dumni i zaszczyceni, że udało nam się znaleźć w pierwszej trójce Liderów Filantropii w Polsce, zajmując jednocześnie pierwsze miejsce wśród firm z branży FMCG. Wyróżnienie to jest dla nas dowodem, że P&G wypełnia misję poprawy życia swoich konsumentów, jak również konsekwentnie buduje reputację P&G jako firmy działającej na rzecz zrównoważonego rozwoju" - mówi Marek Kapuściński, Dyrektor Generalny Procter & Gamble w Polsce.
(Maja Święcka)
tagi: Procter & Gamble ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...