Już blisko rok Simply V jest obecne w portfolio Hochland Polska – pasty i plastry tej marki wprowadzono na polski rynek w lutym 2021. To marka dla tych, którzy chcą ograniczać spożycie nabiału i szukają roślinnych alternatyw dla sera. W styczniu Simply V po raz pierwszy dołączyło do światowego ruchu #VEGANUARY, który łączy wszystkich świadomych konsumentów dbających o dietę i planetę – to globalny ruch, który zachęca do spróbowania bycia #VEGAN przez jeden pełen miesiąc. Edycja w 2021 roku zebrała ponad 0,5 mln zainteresowanych!
Simply V to produkty na bazie migdałów, o wyjątkowo dobrym i prostym składzie, a co najważniejsze, pyszne i smakiem bardzo przypominające ser, czego konsumenci szczególnie oczekują i bardzo doceniają. Simply V z okazji #VEGANUARY zorganizowało konkurs dla konsumentów, w którym główną nagrodą są warsztaty kulinarne z Jagną Niedzielską.
Zachęcamy w nim Polaków do przygotowania potraw z użyciem Simply V i podzielenia się zdjęciami z realizacji na kanałach mediów społecznościowych marki. Można spróbować swoich sił w realizacji wyzwania #VEGANUARY w styczniu, albo chociaż spróbować przygotowania kilku takich posiłków w tym miesiącu. - komentuje Katarzyna Halwa, Kierownik ds. Rozwoju i Wdrażania Innowacji w Hochland Polska.
Simply V zachęca do tego i spieszy z pomocą w postaci e-booka z przepisami na każdy dzień stycznia. Można tam znaleźć mnóstwo inspiracji dla zdrowych, pożywnych posiłków na bazie warzyw i roślinnych zamienników sera Simply V.
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.