Technologia

Dotykačka wspiera Bolt Market w zarządzaniu sprzedażą i lokalnymi magazynami

Wtorek, 04 stycznia 2022
Bolt Market – debiutująca na polskim rynku usługa zakupów spożywczych online z dostawą do domu – wykorzystuje system POS online Dotykačka do rejestracji sprzedaży i wystawiania paragonów oraz do kontroli zasobów w swoich lokalizacjach w Polsce.
Aplikacja Bolt Market umożliwia klientom zamawiania produktów spożywczych z szybką dostawą do domu, realizowaną przez flotę dostawców. Dzięki temu Bolt Market gwarantuje 15-minutową realizację dostaw w promieniu kilku kilometrów.

Systemy Dotykačka, połączone z drukarkami fiskalnymi online, odpowiadają za rejestrację i raportowanie sprzedaży oraz wystawianie paragonów fiskalnych i faktur dla klientów. Rozwiązanie Dotykačka zostało wybrane przez Bolt Market również ze względu na możliwość integracji – poprzez otwarty interfejs API – z własnym systemem logistycznym. Dzięki temu zautomatyzowano proces monitorowania i raportowania w czasie rzeczywistym stanów magazynowych. Kończące się zapasy są natychmiast uzupełniane, dzięki czemu oferta Bolt Market jest stale aktualna, zaś klienci mogą bez przeszkód zamawiać swoje ulubione produkty.

- Udane wdrożenie systemu Dotykačka w lokalizacjach Bolt Market jest potwierdzeniem wszechstronności i efektywności oferowanych przez nas rozwiązań. System Dotykačka umożliwia łatwe skorelowanie sprzedaży z dostępnymi zasobami magazynowymi oraz raportowanie w czasie rzeczywistym danych o stanach magazynowych do centralnego systemu logistycznego, w celu zapewnienia ciągłości dostaw produktów – mówi Marcin Marciniuk, Product & Support Manager w Dotykačka. - Projektujemy system Dotykačka ze świadomością, że współczesny biznes nie działa w próżni. Dlatego wzbogacamy nasze rozwiązania w funkcjonalności i narzędzia rzeczywiście przydatne naszym klientom oraz opieramy je na otwartej i ustandaryzowanej architekturze, umożliwiając łatwą integrację z zewnętrznymi programami i systemami – dodaje Marciniuk.

- Sprawne zarządzanie naszymi lokalizacjami i sprzedażą jest kluczowe, nie tylko w kontekście codziennego zadowolenia klientów, ale również ze względu na nasze ambicje dotyczące ekspansji do większej liczby miast, dlatego doceniamy profesjonalizm i zaangażowanie zespołu Dotykačka, które pozwoli nam osiągnąć te cele – podsumowuje współpracę Agnieszka Cymbała, Country Manager, Bolt Market w Polsce.

Systemy POS online Dotykačka działają już w trzech lokalnych centrach logistycznych Bolt Market, a wraz z rozwojem usługi na polskim rynku, dołączą do nich kolejne instalacje. Co istotne, dzięki wbudowanej usłudze Chmura Dotykačka, administrator ma między innymi możliwość zdalnego generowania zestawień, raportów i statystyk oraz wykonywania na wszystkich zainstalowanych systemach operacji takich jak import i eksport list produktów, przyjęcia na magazyn, zmiany cen i opisów czy nawet przeprowadzanie inwentaryzacji.



tagi: Dotykačka , Bolt Market , zarządzanie sprzedażą , zarządzanie lokalnymi magazynami , system POS ,