Opakowania zostały dostosowane do rosnących wymogów rynku nie tracąc przy tym jednak swojej rozpoznawalnej linii. Nową szatę graficzną otrzymały w pierwszej kolejności Ciasteczka Maślane, Ciasteczka Czekoladowe, Ciasteczka z Cukrem, Ciasteczka Brzoskwiniowe i Wiśniowe. W tym sezonie nowe opakowania otrzymały również Ciasteczka Waniliowe, Ciasteczka Cytrynowe i Ciasteczka Kokosowe. Ponad to opakowania zostały zwiększone ze 160 g do 190 g, a dodatkowe 30 g produktu klienci otrzymują gratis.
(maj)
tagi: Solidarność ,
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...