„Tempo rozwoju Spółki w lutym jest zgodne z naszymi założeniami na 2010 rok. Ciągle dysponujemy mocami produkcyjnymi umożliwiającymi konsekwentny wzrost sprzedaży. Obecnie przygotowujemy strategię, w której wskażemy kierunki rozwoju Grupy Makarony Polskie do 2012 rok" - mówi Paweł Nowakowski, Prezes Zarządu Makarony Polskie S.A.
Celem Grupy Makarony Polskie jest budowanie grupy kapitałowej wokół atrakcyjnych segmentów rynku artykułów spożywczych i osiągnięcie pozycji jednego z liderów tej branży w Polsce.
(Maja Święcka)
tagi: Makarony Polskie ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...