Komentarz Branżowy

Przemysław Gierak, Prezes, Denver Food

Sobota, 18 grudnia 2021
Rok 2021 był przełomowy w historii Denver Food. Jako firma zaistnieliśmy w dużym handlu sieciowym wchodząc do Auchan i Carrefoura ze swoimi autorskimi pasztetami roślinnymi. Produktami, które dały początek marce Denver Food, jako produkty wegańskie i bezglutenowe. Pomimo nadal panującej pandemii – jako producent bezglutenowy – sprzedaż rosła do rekordowych wyników, które na koniec tego roku powinny dać wynik ponad 25% wzrostu r/r.
Klienci coraz częściej zwracają uwagę na jakość sprzedawanej żywności i na jej skład. Produkty Denver Food są bezglutenowe, wegańskie i w większości ekologiczne. W dobie dbania o zdrowie, konsumenci coraz częściej wybierają takie produkty i rok 2022 powinien dalej utrzymywać ten trend. Ponieważ Denver Food ma w planach zwiększenie portfolio o kolejne wyroby roślinne, z wielkimi nadziejami oczekujemy nowego roku. Z uwagi na fakt, iż sprzedaż Denver Food opiera się nie tylko na rynku krajowym, ale też mocno eksportuje – przede wszystkim do Zatoki Perskiej – chcemy w 2022 roku mocniej zaakcentować swoją obecność na tym rynku. Na dziś jesteśmy praktycznie we wszystkich dużych sieciach handlowych w Katarze, a z dystrybutorami z kolejnych krajów prowadzimy zaawansowane rozmowy.

Następny rok będzie przełomowy w działalności spółki, gdyż planujemy zakup nowej siedziby, gdzie będziemy mogli zwiększyć wydajność 2-, 3-krotnie, aby być gotowym na nowe wyzwania.

Przemysław Gierak
Prezes
Denver Food



tagi: Przemysław Gierak , Denver Food , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , produkcja , konsument , ekonomia , finanse , FMCG , artykuły spożywcze , przemysł spożywczy ,