Komentarz Branżowy

Wiktor Kowalski, Brand Manager, Dan Cake Polonia

Sobota, 18 grudnia 2021
Ten rok zdecydowanie upływa pod znakiem szeroko pojętych konsekwencji wynikających z pandemii koronawirusa, która w znaczny sposób oddziałuje na kolejne sfery naszego życia i w krótkim czasie mocno zachwiała światową ekonomią i łańcuchem dostaw.
W związku z pandemią z jednej strony borykamy się z wyzwaniami związanymi z dostępnością surowców do produkcji i opakowań oraz niestabilnością ich cen.

Natomiast z drugiej strony bacznie obserwujemy trendy, a następnie poszukujemy obszarów do wzrostu przedsiębiorstwa i wdrażamy nowe rozwiązania. Naszą odpowiedzią na zmieniające się tendencje w kategorii ciast jest obecnie wprowadzenie do oferty wypieków w domowym stylu, które trafią do sprzedaży już w pierwszym kwartale przyszłego roku. W tej grupie produktów naszym celem było połączenie domowego wyglądu, smaku i charakteru ciast, przy jednoczesnym zachowaniu pożądanych przez konsumentów cech takich wypieków, tj. dłuższego terminu przydatności, powtarzalności smaku oraz jakości gwarantującej bezpieczeństwo. W ramach nowej oferty przygotowaliśmy serię ciast ciętych z blachy i foremkowych, zarówno w klasycznych, popularnych wersjach smakowych, jak i ich mniej oczywistych wariantach.

Wiktor Kowalski
Brand Manager
Dan Cake Polonia

tagi: Wiktor Kowalski , Dan Cake Polonia , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , produkcja , konsument , ekonomia , finanse , FMCG , artykuły spożywcze , przemysł spożywczy ,