"W minionym roku musieliśmy radzić sobie z negatywnymi skutkami spowolnienia gospodarczego, a także z niekorzystnymi zmianami rynkowymi, do których należała m.in. podwyżka akcyzy. Również warunki pogodowe, zwłaszcza w czwartym kwartale, nie były sprzyjające dla naszej spółki. W świetle tych faktów na uwagę zasługuje to, iż spółce udało się zwiększyć sprzedaż oraz zakończyć rok na plusie - zarówno na poziomie operacyjnym, jak i netto" - mówi Lubomir Serbin, Prezes Zarządu Advadis S.A.
Czwarty kwartał 2009 roku był okresem, w którym prowadzono dalsze prace nad wzmocnieniem pozycji rynkowej Advadis. Dzięki wynegocjowaniu korzystniejszych warunków umów z dostawcami dalszej poprawie ulegnie konkurencyjność cenowa oferty Advadis.
"Rynek handlu piwem, alkoholami i napojami jest rynkiem bardzo konkurencyjnym. Wygrywają na nim te podmioty, które są w stanie dostarczyć tańsze produkty szybciej niż konkurencja i dodatkowo zaoferować lepszy serwis. Prowadzimy działania, które mają na celu stworzenie z Advadis lidera na tym rynku. Należy jednak pamiętać, iż jest to proces długofalowy i efekty nie są od razu w pełni widoczne w wynikach finansowych" - dodaje Lubomir Serbin.
W ostatnim kwartale minionego roku Advadis zintensyfikował również działania marketingowe. Z początkiem listopada spółka wprowadziła program partnerski Advadis Partner Team, skierowany do obecnych i przyszłych klientów, którzy dokonają zakupów produktów przedstawionych w specjalnym katalogu promocyjno-reklamowym.
"Wprowadzenie programu premiującego zakupy towarów jest odpowiedzią na wyzwania rynkowe. W okresie, gdy sprzedaż, z różnych powodów, nie rośnie tak szybko jak wcześniej, konieczne jest bowiem poszukiwanie sposobów, które będą ją stymulować. Jestem przekonany, iż wprowadzenie programu partnerskiego pozwoli nam utrzymać dotychczasowych klientów, a także zdobyć nowych" - dodaje Lubomir Serbin.
(Maja Święcka)
tagi: Advadis ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...