Wirtualne biuro obsługi umożliwia przede wszystkim szybką i prostą rejestrację w bazie klientów MAKRO. Wystarczy, że przedsiębiorca, który chciałby otrzymać kartę klienta, wypełni elektroniczny formularz dostępny na stronie http://edok.makro.pl. Wizyta w hali jest konieczna jedynie w celu dokończenia rejestracji - przedstawienia stosownych dokumentów i wydania karty.
Wśród użytecznych funkcji Internetowego Działu Obsługi Klienta znalazła się również możliwość aktualizacji danych, czy zgłoszenie zapotrzebowania na dodatkową kartę MAKRO. Klient może także zaprenumerować newsletter MAKRO oraz poprosić o wydanie duplikatu faktury - wszystko to za pomocą paru kliknięć. Na stronie nie zabrakło również ogólnych informacji - numerów telefonów do poszczególnych hal, linku do formularza kontaktowego, czy najczęściej zadawanych przez Klientów pytań.
Internetowy Dział Obsługi Klienta dostępny jest pod adresem http://edok.makro.pl.
(Maja Święcka)
tagi: Makro ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...