Advertisement

Nieskategoryzowane

MAKRO uruchomiło Internetowy Dział Obsługi Klienta

Piątek, 26 lutego 2010
Od 10 lutego klienci MAKRO Cash & Carry korzystają z nowego udogodnienia - wirtualnego Działu Obsługi Klienta, w którym wszystkie najważniejsze formalności można załatwić, nie wychodząc z domu czy biura.

Wirtualne biuro obsługi umożliwia przede wszystkim szybką i prostą rejestrację w bazie klientów MAKRO. Wystarczy, że przedsiębiorca, który chciałby otrzymać kartę klienta, wypełni elektroniczny formularz dostępny na stronie http://edok.makro.pl. Wizyta w hali jest konieczna jedynie w celu dokończenia rejestracji - przedstawienia stosownych dokumentów i wydania karty.

Wśród użytecznych funkcji Internetowego Działu Obsługi Klienta znalazła się również możliwość aktualizacji danych, czy zgłoszenie zapotrzebowania na dodatkową kartę MAKRO. Klient może także zaprenumerować newsletter MAKRO oraz poprosić o wydanie duplikatu faktury - wszystko to za pomocą paru kliknięć. Na stronie nie zabrakło również ogólnych informacji - numerów telefonów do poszczególnych hal, linku do formularza kontaktowego, czy najczęściej zadawanych przez Klientów pytań. 

Internetowy Dział Obsługi Klienta dostępny jest pod adresem http://edok.makro.pl.

(Maja Święcka)

tagi: Makro ,