Advertisement

Nieskategoryzowane

Grupa AMBRA powiększa sieć sklepów winiarskich

Czwartek, 25 lutego 2010
W wyniku przejęcia 100 % udziałów w Nalewki Sp. z o.o. sieć sklepów winiarskich Grupy AMBRA powiększyła się o 9 sklepów i liczy dzisiaj 25 placówek. Jest to największa tego typu sieć sklepów w Polsce.

Przejęta przez Grupę AMBRA sieć sklepów działająca pod marką Nalewki i Inne oferuje głównie tradycyjne wysokogatunkowe nalewki i wódki. Punkty sprzedaży zlokalizowane są w renomowanych galeriach handlowych w największych polskich miastach. Zostaną one włączone do sieci sklepów winiarskich prowadzonych przez należącą do Grupy AMBRA spółkę Centrum Wina - Dystrybucja Sp. z o.o. - czołowego dystrybutora na rosnącym rynku „fine wines" w Polsce.

Oznacza to wprowadzenie pełnego asortymentu win z oferty Centrum Wina oraz sukcesywnie zmianę nazwy sklepów. Nabyta wraz z siecią marka Nalewki i Inne, będąca zarazem marką produktową dla asortymentu wysokogatunkowych nalewek, zostanie zachowana. AMBRA przejmuje ich produkcję, a asortyment zostanie wprowadzony do całej sieci sprzedaży Centrum Wina. Dzięki przejęciu Grupa AMBRA umocni pozycję lidera zarówno w segmencie „fine wines", jak i na całym rynku wina.

"Szczególną wartością transakcji jest jakość lokalizacji przejmowanych sklepów, które idealnie wypełniają luki istniejącej sieci, uzupełniając ją o najlepsze galerie handlowe w Polsce: Galeria Mokotów, Galeria Krakowska, Silesia, Stary Browar, Manufaktura czy Galeria Bałycka" - komentuje transakcję Robert Ogor, Prezes Grupy AMBRA.

Sklepy winiarskie Grupy AMBRA działają obecnie pod markami Centrum Wina, Wine House i Wine Club. Rozpoczęty proces ujednolicania marki detalicznej ma doprowadzić do pełnego scalenia konceptu do końca roku 2010. W roku 2009 sieć sklepów Grupy AMBRA osiąnęła przychody w wysokości około 15 mln złotych.

(Maja Święcka)

tagi: Ambra ,