By wziąć udział w loterii Bosmana oraz Piasta i grać o 100 000 zł wystarczy promocyjne opakowania piwa. W przypadku Piasta są to butelki i puszki Piasta Wrocławskiego oraz Piasta Mocne, z kolei w przypadku Bosmana butelki i puszki piwa Bosman Full. Pod kapslami butelek lub kluczykami puszek należy szukać unikalnych kodów. Znaleziony kod, w przypadku PIASTA, należy wysłać sms-em, pod numer 70908 pisząc: PIAST.KOD (przykładowa treść sms-a: PIAST.XXZZWWY). Znaleziony kod, w przypadku BOSMANA, należy wysłać sms-em, pod numer 70908 pisząc: BOSMAN.KOD (przykładowa treść sms-a: BOSMAN.XXZZWWY).
Każdy zakupiony promocyjny Bosman lub Piast to także szansa na wygranie nagród dodatkowych: tygodniowych i dziennych.
Spośród nadesłanych kodów rozlosowywane będą nagrody tygodniowe w wysokości 1 000 zł oraz nagrody dzienne w wysokości 100 zł. Ostatnie i najbardziej emocjonujące losowanie nagrody głównej o wartości 100 000 zł odbędzie się w dniu 4 maja br. Wezmą w nim udział wszystkie nadesłane kody.
„Mamy nadzieję, że loteria rozgrzeje emocje wszystkich uczestników, w zimowo-wiosennym sezonie. Nasza akcja to niecodzienna okazja, by grać o wysoką nagrodę finansową - 100 000 zł i spełnić swoje marzenia. Każdy, kto sięga po Bosmana, ma szansę na wygraną!" - mówi Łukasz Kwiatkowski, Brand Manager marki Bosman.
„Wierzymy, że naszej loterii towarzyszyć będą wielkie emocje. Główną atrakcją jest nagroda główna, ale dla naszych konsumentów przygotowaliśmy także liczne nagrody dodatkowe: trzynaście nagród po 1000 zł i osiemdziesiąt dziewięć po 100 zł. Zapraszamy więc wszystkich do udziału w wielkiej loterii" - mówi Małgorzata Lisowska, Junior Brand Manager marki Piast.
Promocja komunikowana jest na opakowaniach piwa Bosman Full, Piast Wrocławski i Piast Mocne, materiałach POS oraz na stronach marek: http://www.bosman.pl/, http://www.piwopiast.pl/.
(Maja Święcka)
tagi: Carlsberg ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...