Milea to ogólnopolska, franczyzowa sieć delikatesów blisko domu o nowoczesnym, miłym wyglądzie i optymalnie dostosowanym asortymencie. Znak graficzny sieci oraz dominujący pomarańczowy kolor kojarzą się pozytywnie, podkreślając ciepło, radość życia, energię i witalność.
Pierwsze placówki Milea zostały otwarte w 2007 roku. Od tego czasu sieć konsekwentnie realizuje przyjętą strategię rozwoju.
Organizatorem sieci i właścicielem marki Milea jest spółka Detal Koncept, ogólnopolski organizator sieci franczyzowych, lider rynku franczyzowego w Polsce. Detal Koncept wchodzi w skład Grupy Handlowej Emperia, jednej z największych grup handlowych w Polsce. Grupa Handlowa Emperia jest liderem na polskim rynku usług dystrybucyjnych i detalicznych w branży FMCG.
(Maja Święcka)
tagi: Milea ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...