„Nasze nowe czekolady są jak dobre torebki: eleganckie i w dobrym smaku" - mówi Agnieszka Shokurenko z Wedel. - „To nie jest produkt dla każdego, dlatego zdecydowaliśmy się na bardzo konkretną, sprofilowaną kampanię. Chcieliśmy dotrzeć do kobiet, które cenią jakość i chcą od życia coś ekstra."
Grupę docelową stanowiły aktywne kobiety mieszkające w miastach, z dochodami powyżej średniej krajowej. Wybór miejsc objętych akcją został powierzony agencji Tocuhpoints Media Group, która na podstawie analizy zachowań konsumentek wybrała perfumerie Douglas i sieć Reserved. Kampania rozpoczęła się pod koniec stycznia i objęła 43 sklepy Reserved oraz 43 perfumerie Douglas zlokalizowane w 18 miastach Polski. Wedel przeznaczył na cele kampanii 100 tysięcy czekolad dla pań. Sampling w sklepach jest elementem większej kampanii promocyjnej obejmującej reklamy w prasie, ekspozycje sklepowe oraz sponsoring w TVN Dzień Dobry.
(Maja Święcka)
tagi: Wedel ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...