Advertisement

Nieskategoryzowane

100 tysięcy czekolad Wedla rozdane

Poniedziałek, 22 lutego 2010
Każda kobieta, która dokonała zakupu w perfumerii Douglas lub w sklepie odzieżowym Reserved otrzymała prezent w postaci nowej czekolady Wedla. Był to element trwającej od września kampanii promującej nowe czekolady skierowane do pań. Celem kampanii było dalsze budowanie świadomości produktu i zachęcanie do jego wypróbowania.

Nasze nowe czekolady są jak dobre torebki: eleganckie i w dobrym smaku" - mówi Agnieszka Shokurenko z Wedel. - „To nie jest produkt dla każdego, dlatego zdecydowaliśmy się na bardzo konkretną, sprofilowaną kampanię. Chcieliśmy dotrzeć do kobiet, które cenią jakość i chcą od życia coś ekstra."

Grupę docelową stanowiły aktywne kobiety mieszkające w miastach, z dochodami powyżej średniej krajowej. Wybór miejsc objętych akcją został powierzony agencji Tocuhpoints Media Group, która na podstawie analizy zachowań konsumentek wybrała perfumerie Douglas i sieć Reserved. Kampania rozpoczęła się pod koniec stycznia i objęła 43 sklepy Reserved oraz 43 perfumerie Douglas zlokalizowane w 18 miastach Polski. Wedel przeznaczył na cele kampanii 100 tysięcy czekolad dla pań. Sampling w sklepach jest elementem większej kampanii promocyjnej obejmującej reklamy w prasie, ekspozycje sklepowe oraz sponsoring w TVN Dzień Dobry.

(Maja Święcka) 

tagi: Wedel ,