Advertisement

Nieskategoryzowane

Drosed wprowadza nową etykietę

Poniedziałek, 22 lutego 2010
W tym roku drób konfekcjonowany z Drosedu będzie wyróżniał się na tle konkurencji nową, bardzo efektowną etykietą. Producent postawił na nowoczesną linię, dynamiczny kształt i silną identyfikację z marką Drosed.

Nowa etykieta zachęca świeżą zieloną kolorystyką, czytelnym opisem produktu i zdjęciem smakowitego kurczaka, po przyrządzeniu. Tak zapakowane porcje drobiu można kupować  w sklepach od lutego 2010 roku.

Dwa w jednym

 Zasadniczą zmianą w nowym projekcie jest zastąpienie dwóch dotychczasowych etykiet - termicznej i ozdobnej - jedną, zgrabną naklejką  spełniającą obie te funkcje.  Zajmuje ona mniej miejsca i pozwala lepiej wyeksponować produkt. Nowe elementy etykiety to również odświeżone logo oraz ornament w kształcie główki kurczaka, znak rozpoznawczy wszystkich produktów Drosed.

Drobiowe inspiracje

Firma Drosed, jak na specjalistę od drobiu przystało, oferuje konsumentom nie tylko wysokiej jakości produkty, ale także serwis internetowy http://www.drobioteka.pl/.  Jest to źródło inspiracji zarówno dla tych, którzy dopiero zaczynają przygodę z gotowaniem, jak i  bardziej doświadczonych kucharzy. Można tam znaleźć m.in. porady na temat przygotowania drobiu, przepisy kulinarne, drobiowy savoir vivre oraz zaskakujące ciekawostki. Zaproszenie do odwiedzenia serwisu zostało zgrabnie wkomponowane w nowy projekt etykiety Drosed.

(Maja Święcka) 

tagi: Drosed ,