Nowa etykieta zachęca świeżą zieloną kolorystyką, czytelnym opisem produktu i zdjęciem smakowitego kurczaka, po przyrządzeniu. Tak zapakowane porcje drobiu można kupować w sklepach od lutego 2010 roku.
Dwa w jednym
Zasadniczą zmianą w nowym projekcie jest zastąpienie dwóch dotychczasowych etykiet - termicznej i ozdobnej - jedną, zgrabną naklejką spełniającą obie te funkcje. Zajmuje ona mniej miejsca i pozwala lepiej wyeksponować produkt. Nowe elementy etykiety to również odświeżone logo oraz ornament w kształcie główki kurczaka, znak rozpoznawczy wszystkich produktów Drosed.
Drobiowe inspiracje
Firma Drosed, jak na specjalistę od drobiu przystało, oferuje konsumentom nie tylko wysokiej jakości produkty, ale także serwis internetowy http://www.drobioteka.pl/. Jest to źródło inspiracji zarówno dla tych, którzy dopiero zaczynają przygodę z gotowaniem, jak i bardziej doświadczonych kucharzy. Można tam znaleźć m.in. porady na temat przygotowania drobiu, przepisy kulinarne, drobiowy savoir vivre oraz zaskakujące ciekawostki. Zaproszenie do odwiedzenia serwisu zostało zgrabnie wkomponowane w nowy projekt etykiety Drosed.
(Maja Święcka)
tagi: Drosed ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...