Trzytygodniowa kampania rozpocznie się 8 marca i będzie obecna w największych stacjach telewizyjnych. 15 sekundowe spoty reklamowe z produktami BAKALLAND emitowane będą w ogólnopolskich stacjach, m.in: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN7, TVP3, TV4.
Kampania jest kierowana przede wszystkim do kobiet w wieku 30 - 59 lat.
„Planujemy dotrzeć do 81,5% osób z naszej grupy docelowej, która liczy ok. 3 577 000 odbiorców" - mówi Izabela Kościów, Marketing Manager BAKALLAND. - „Szacujemy, że każdy konsument z grupy docelowej obejrzy naszą reklamę średnio 4,5 razy. W ten sposób cała kampania wygeneruje 13 234 900 kontaktów."
Wielkanocna kampania BAKALLAND wsparta zostanie również działaniami w prasie konsumenckiej. Sponsorowane rubryki z przepisami oraz konkursy dla czytelników pojawią się w najpopularniejszych pismach poradnikowych oraz kulinarnych: Olivia, Poradnik Domowy, Przyjaciółka, Przyjaciółka dodatek Wielkanoc, Pani Domu, Tina, Kobieta i Życie, Świat Kobiety, Kuchnia, Moje Gotowanie. Świąteczna kampania obejmie także wybrane portale internetowe.
Za kreację kampanii, planowanie oraz zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Mediaedge:cia.
(Maja Święcka)
tagi: Bakalland ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...