Advertisement

Nieskategoryzowane

Wielkanocna kampania BAKALLAND

Piątek, 19 lutego 2010
W marcu rozpocznie się świąteczna kampania reklamowa BAKALLAND. Podobnie jak w okresie przed Bożym Narodzeniem, wspieranymi produktami będą: masa makowa, bakalie oraz masy krówkowe - które pod koniec 2009 roku poszerzyły portfolio firmy. Jest to  już druga po relaunchu marki kampania BAKALLAND.

Trzytygodniowa kampania rozpocznie się 8 marca i będzie obecna w największych stacjach telewizyjnych. 15 sekundowe spoty reklamowe z produktami BAKALLAND emitowane będą w ogólnopolskich stacjach, m.in: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN7, TVP3, TV4.

Kampania jest kierowana przede wszystkim do kobiet w wieku 30 - 59 lat.

„Planujemy dotrzeć do 81,5% osób z naszej grupy docelowej, która liczy ok. 3 577 000 odbiorców" - mówi Izabela Kościów, Marketing Manager BAKALLAND. - „Szacujemy, że każdy konsument z grupy docelowej obejrzy naszą reklamę średnio 4,5 razy. W ten sposób cała kampania wygeneruje 13 234 900 kontaktów."

Wielkanocna kampania BAKALLAND wsparta zostanie również działaniami w prasie konsumenckiej. Sponsorowane rubryki z przepisami oraz konkursy dla czytelników pojawią się w najpopularniejszych pismach poradnikowych oraz kulinarnych:  Olivia, Poradnik Domowy, Przyjaciółka, Przyjaciółka dodatek Wielkanoc, Pani Domu, Tina, Kobieta i Życie, Świat Kobiety, Kuchnia, Moje Gotowanie. Świąteczna kampania obejmie także wybrane portale internetowe.

Za kreację kampanii, planowanie oraz zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Mediaedge:cia.

(Maja Święcka) 

tagi: Bakalland ,