Beata Gesche będzie odpowiadała za działalność operacyjną i handlową spółki Stokrotka prowadzącej sieci supermarketów Stokrotka i Delima. Ma koordynować pracę m.in. działów zakupowych i marketingu.
Gesche ostatnio kierowała pionem handlowym ogólnopolskiej sieci salonów Empik. Pełniła tam funkcję dyrektora handlowego i członka zarządu. Ma też duże doświadczenie w handlu detalicznym. Jeszcze w czasie studiów pracowała jako zastępca kierownika supermarketu sieci Globi. Pokonując kolejne szczeble kariery zajmowała m.in. stanowiska: kierownika sklepu, dyrektora regionalnego i zastępcy dyrektora handlowego, odpowiadała też za marki własne oraz działy przemysłowe pracując w centrali sieci hipermarketów Carrefour i Auchan. Prywatnie jest mamą dwóch córek, miłośniczką literatury, gór i muzyki.
Marek Wesołowski, dotychczasowy wiceprezes zarządu Stokrotki oraz członek zarządu i dyrektor ds. działalności detalicznej poświęci się wyłącznie kształtowaniu i nadzorowi nad realizacją strategii rozwoju segmentu detalicznego Emperii. Wesołowski rozpoczął pracę w Emperii w 1995 roku na stanowisku menedżera zakupów. Kolejno pełnił funkcje dyrektora ds. rozwoju, dyrektora marketingu i dyrektora handlowego, a następnie dyrektora zarządzającego i wiceprezesa zarządu spółki Stokrotka. Od 2007 roku zasiada także w zarządzie spółki Emperia Holding S.A., koordynującej pracę Grupy Handlowej Emperia.
"Celem zmian jest usprawnienie procesów decyzyjnych oraz uporządkowanie struktur organizacyjnych całej grupy. Wierzę, że wiedza i kompetencje Beaty Gesche pozwolą na dalszy, dynamiczny rozwój Stokrotki i Delimy, zaś Markowi Wesołowskiemu umożliwią skupienie się na rozwoju całego segmentu detalicznego Grupy Handlowej Emperia" - mówi Artur Kawa, prezes zarządu Emperii.
Stokrotka jest właścicielem ogólnopolskich sieci supermarketów Stokrotka i supermarketów delikatesowych Delima. Powstała w 1994 roku w Lublinie. Wchodzi w skład Grupy Handlowej Emperia. Supermarkety Stokrotka zlokalizowane są na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych. Mają powierzchnię od 400 do 1500 mkw. i oferują od 6 do 12 tys. pozycji asortymentowych. Obecnie sieć liczy 164 placówki i należy do grona najdynamiczniej rozwijających się sieci handlowych w Polsce.
Spółka Stokrotka od 2007 roku rozwija także w segment delikatesowy. Placówki działające w formacie Delima to nowoczesna sieć supermarketów zlokalizowanych w dużych centrach handlowych. Posiadają ponad 1,2 tys. mkw. sali sprzedaży i oferują około 20 tys. pozycji asortymentowych.
(Maja Święcka)
tagi: Stokrotka ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...