Advertisement

Nieskategoryzowane

Wielkie zainteresowanie „Kochaniem przez gotowanie”

Poniedziałek, 08 lutego 2010
25 stycznia 2010 roku odbyło się pierwsze losowanie nagród w rodzinnej promocji konsumenckiej „Kochanie przez gotowanie". Ilość nadesłanych zgłoszeń konkursowych udowadnia, że promocja cieszy się ogromną popularnością.

Zorganizowana przez markę WINIARY promocja rozpoczęła się 1 stycznia i potrwa do 28 marca 2010 roku. Jej tegoroczne hasło: Wygraj nagrody jak marzenie zapowiada dobrą zabawę i wiele atrakcji. W puli nagród promocji: aż 300.000 złotych, 60 laptopów marki Dell i 246 telewizorów LCD 26'' Sony Bravia, do wygrania w 6 losowaniach co dwa tygodnie.

W pierwszym losowaniu wzięła udział rekordowa ilość zgłoszeń. W porównaniu do pierwszego losowania w 2009 r. ich liczba wzrosła ponad trzykrotnie.

„Przygotowując drugą edycję Kochania przez gotowanie liczyliśmy na dużą aktywność naszych konsumentów, jednak pierwsze wyniki całkowicie nas zaskoczyły. Liczba zgłoszeń z pierwszego losowania to 3 razy więcej sms-ów i listów z analogicznego okresu w zeszłym roku. Pamiętając, że przed nami jeszcze 5 losowań, szykujemy się do bicia kolejnych rekordów" - mówi Monika Jusińska-Zbiegniewska, Marketing Manager w Dziale Wyrobów Kulinarnych Nestlé Polska.

Aby wziąć udział w losowaniu, wystarczy kupić 3 dowolne produkty marki WINIARY i zachować paragon, a następnie wysłać SMS z hasłem WINIARY na numer 70313 lub wysłać 3 kody kreskowe pocztą. Każde kolejne zgłoszenie zwiększa szanse na wygraną. Promocją objęte są wszystkie produkty marki WINIARY.

Kochanie przez gotowanie wspiera silna kampania reklamowa prowadzona od 4 stycznia 2010 r. do zakończenia akcji. W jej ramach, w stacjach telewizyjnych o krajowym zasięgu obejrzeć można  15- i 30-sekundowe spoty reklamowe. Kampania obejmuje też ogólnopolskie i lokalne stacje radiowe, a w sklepach  widnieją różnorodne materiały POS. Logotyp akcji obecny jest na bestsellerowych produktach marki. Dodatkowe działania wspierające odbywają się w Internecie.

Kochanie przez gotowanie 2010 to kolejna odsłona dobrze już znanej promocji kulinarnej WINIARY. Zeszłoroczna edycja została bardzo entuzjastycznie przyjęta przez konsumentów i odniosła sukces handlowy oraz wizerunkowy.

(Maja Święcka)

tagi: Winiary ,