Okres testowy trwający od października 2008 roku z placówkami w Poznaniu, Swarzędzu oraz Warszawie nie pozwolił, mimo dobrych wyników ekonomicznych, wypracować wspólnej polityki handlowej. Koncentrowanie się na realizacji podstawowej strategii rozwoju sieci opartej o placówki z segmentu supermarketów jest i będzie priorytetem dla Zarządu firmy "Piotr i Paweł". Dynamiczny rozwój wyrażający się zarówno w powstawaniu nowych placówek jak i rozwoju już istniejących stanowi obecnie najważniejsze wyzwanie dla sieci "Piotr i Paweł". Wobec powyższego podjęto z Shell wspólną decyzję o nie kontynuowaniu projektu.
(maj)
tagi: Piotr i Paweł ,
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Eksperci podkreślają, że lojalność wobec tych formatów...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...