Okres testowy trwający od października 2008 roku z placówkami w Poznaniu, Swarzędzu oraz Warszawie nie pozwolił, mimo dobrych wyników ekonomicznych, wypracować wspólnej polityki handlowej. Koncentrowanie się na realizacji podstawowej strategii rozwoju sieci opartej o placówki z segmentu supermarketów jest i będzie priorytetem dla Zarządu firmy "Piotr i Paweł". Dynamiczny rozwój wyrażający się zarówno w powstawaniu nowych placówek jak i rozwoju już istniejących stanowi obecnie najważniejsze wyzwanie dla sieci "Piotr i Paweł". Wobec powyższego podjęto z Shell wspólną decyzję o nie kontynuowaniu projektu.
(maj)
tagi: Piotr i Paweł ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...