Serwis korporacyjny (http://www.ttipoland.pl/) to funkcjonalna, multimedialna i przede wszystkim użyteczna platforma. Zainteresowane osoby znajdą tu informacje na temat firmy, jej kontrahentów, aktualności ze świata tytoniowego, bazę punktów detalicznych oraz kontakty do przedstawicieli handlowych.
Serwis produktowy (http://www.tobacco.pl/) to nowoczesne, profesjonalne i zaawansowane technologicznie medium. Pełnoletni Internauta w szybki i przystępny sposób może obejrzeć całą gamę produktów dostępnych w ofercie TTI Poland. Zainteresowanym polecamy Klub Konesera oraz newsletter.
(Maja Święcka)
tagi: TTI ,
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Eksperci podkreślają, że lojalność wobec tych formatów...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...