Serwis korporacyjny (http://www.ttipoland.pl/) to funkcjonalna, multimedialna i przede wszystkim użyteczna platforma. Zainteresowane osoby znajdą tu informacje na temat firmy, jej kontrahentów, aktualności ze świata tytoniowego, bazę punktów detalicznych oraz kontakty do przedstawicieli handlowych.
Serwis produktowy (http://www.tobacco.pl/) to nowoczesne, profesjonalne i zaawansowane technologicznie medium. Pełnoletni Internauta w szybki i przystępny sposób może obejrzeć całą gamę produktów dostępnych w ofercie TTI Poland. Zainteresowanym polecamy Klub Konesera oraz newsletter.
(Maja Święcka)
tagi: TTI ,
Polska Izba Mleka podczas majowego Walnego Zgromadzenia...
W I kwartale br. sądy załatwiły blisko 23 tys. spraw...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...