"Nowa polityka cenowa została stworzona w oparciu o najczęściej sprzedawane produkty, oferowane przez niezależnych detalistów. Dzięki niej klienci MAKRO mają zagwarantowany szeroki wybór najważniejszych artykułów w zawsze najniższej na rynku cenie. Nowa strategia cenowa jest jednym z licznych działań MAKRO, które służą wsparciu profesjonalnych klientów sieci na polskim rynku" - mówi Uwe Hoelzer, Prezes MAKRO Cash & Carry.
Koszyk kilkuset najczęściej sprzedawanych produktów, zawierający także artykuły regionalne, powstał na podstawie badań rynkowych oraz we współpracy z klientami MAKRO. Firma gwarantuje stałą dostępność produktów włączonych do koszyka, które zostały oznaczone specjalnym logo. Jako symbol programu został wybrany pies obronny - strażnik najniższych cen.
"Monitoring cen odbywa się za pośrednictwem pracowników MAKRO oraz specjalistycznych agencji zewnętrznych, codziennie weryfikujących i dostosowujących ceny ponad 6 tysięcy produktów" - mówi José Bonito, Customer Management Director w MAKRO Cash & Carry.
Gwarancja cen dotyczy również promocji prowadzonych przez konkurencyjne firmy. Dzięki nowemu procesowi monitorowania i dostosowywania cen, MAKRO, daje gwarancję najniższej ceny. Jeżeli zdarzyłoby się, że klient znajdzie w hurtowni konkurencyjnej produkt z „koszyka" w lepszej cenie, gwarantuje mu się zwrot różnicy.
Firma MAKRO wprowadziła również system bonusowy, który jako jedyny na rynku, obowiązuje na wszystkie produkty - także na alkohole, papierosy i ofertę promocyjną. Klienci mogą dzięki niemu uzyskać rabat w wysokości nawet 5 procent.
(Maja Święcka)
tagi: Makro ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...