Marketing

Agencja Ancymony wygrała przetarg na stałą obsługę Heinz Polska w social mediach

Poniedziałek, 12 kwietnia 2021
Agencja Ancymony rozpoczęła współpracę z marką Heinz, dla której opracowała strategię komunikacji w mediach społecznościowych.
– Co można zrobić dla marki, którą kochają wszyscy? Obsługa social media love brandu to marzenie chyba każdej agencji, ale także ogromna odpowiedzialność i wyzwanie. Jestem przekonana, że Ancymony i Heinz stworzą razem angażującą i pełną humoru komunikację. Praca z taką marką daje naprawdę mnóstwo satysfakcji – komentuje Emilia Czerwiec, creative lead, Ancymony.

– W kanale social media postawiliśmy sobie ambitne cele. Wierzę, że wdrożenie nowej strategii przygotowanej przez agencję Ancymony pozwoli nam je osiągnąć i przyniesie założone efekty – komentuje Olena Ryptyk, brand manager, Heinz.

Agencja jest odpowiedzialna za obsługę, content i moderację profilu marki na Facebooku. Za media odpowiada Carat Polska.



tagi: Agencja Ancymony , kampania , reklama , Heinz Polska , social media , marketing , strategia komunikacji , media społecznościowe ,