Zorganizowana przez markę WINIARY promocja Kochanie przez gotowanie rozpoczęła się 1 stycznia i potrwa do 28 marca 2010 roku. Jej tegoroczne hasło Wygraj nagrody jak marzenie zapowiada dobrą zabawę i wiele atrakcji. W puli nagród znajdują się: 300.000 PLN, 60 laptopów marki Dell i 246 telewizorów LCD 26'' Sony Bravia. Konsumenci marki mają na nie szansę podczas każdego z sześciu losowań odbywających się co 2 tygodnie.
Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić 3 dowolne produkty marki WINIARY i wysłać pocztą wycięte z nich kody kreskowe. Szybsza i prostsza metoda to SMS z hasłem WINIARY wysłany na numer 70313. Każde kolejne zgłoszenie zwiększa szansę na wygraną. Promocją objęte są wszystkie produkty marki WINIARY. Paragon potwierdzający ich zakup będzie niezbędny do odbioru wylosowanych nagród.
Promocję Kochanie przez gotowanie wspiera silna kampania reklamowa realizowana od 4 stycznia 2010r. do zakończenia akcji. W stacjach telewizyjnych o krajowym zasięgu można obejrzeć 15- i 30-sekundowe spoty reklamowe (za ich kreację odpowiada agencja Legend Group). Kampania obecna jest też w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych, a w sklepach pojawiają się różnorodne materiały POS. Logotyp akcji umieszczono na bestsellerowych produktach marki WINIARY. W Internecie zaplanowano dodatkowe działania wspierające, których autorem jest agencja Fire Fly Creation, odpowiedzialna też za przygotowanie mechanizmu promocji i jej obsługę. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediową Mediaedge:cia. Wsparcie w zakresie media relations zapewnia agencja Eskadra Publica.
Kochanie przez gotowanie 2010 to kolejna odsłona dobrze znanej promocji kulinarnej WINIARY. Zeszłoroczna edycja została bardzo entuzjastycznie przyjęta przez konsumentów i odniosła sukces handlowy oraz wizerunkowy.
(Maja Święcka)
tagi: Winiary ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...