Ubiegły rok, dla sieci sklepów Biedronka, był bardzo udany. Sprzedaż, w porównaniu z rokiem 2008, wzrosła o 29,8 proc., wynosząc ponad 16 mld zł. Wzrost mierzony za pomocą parametru sprzedaży porównywalnej (tzw. like for like) wyniósł 8,3 procent. Firmie udało się otworzyć 163 nowe sklepy. Z końcem 2009 roku w całym kraju funkcjonowało 1466 sklepów należących do sieci Biedronka.
Cała Grupa Jerónimo Martins zamknęła rok 2009 wzrostem sprzedaży o 6,1 proc. w stosunku do roku 2008 (o 18,3 proc. przy stałych kursach walut), osiągając wartość ponad 7,3 mld euro. Grupa udowodniła, że może osiągać doskonałe rezultaty i kontynuować rozwój, nawet w obliczu wyzwań wynikających z sytuacji makroekonomicznej. Sieć Biedronka wygenerowała w minionym roku 50,9 proc. sprzedaży Grupy Jeronimo Martins.
"Ubiegłoroczne wyniki są dla nas powodem do dużej satysfakcji. Utrzymanie dynamicznego tempa rozwoju w trudnym środowisku makroekonomicznym jest dowodem na skuteczność naszej strategii. Naturalnie, nie moglibyśmy mówić o sukcesie, gdyby nie nasi klienci. To właśnie oni, poprzez codzienne zakupy w sklepachBiedronka, potwierdzają, że oferując starannie wyselekcjonowane produkty wysokiej jakości w codziennie niskiej cenie, skutecznie wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom" - powiedział Pedro Pereira da Silva, Dyrektor generalny Jeronimo Martins Dystrybucja.
(Maja Święcka)
tagi: Biedronka ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...