W minionym roku otwartych zostało 16 nowych supermarketów, w tym w takich miastach jak Białystok, Poznań, Gdańsk, Opole, Legnica, Koszalin, Radom. Dokonane inwestycje pozwalają realizować rozwój szeroko rozumianej jakości obsługi oraz dążenie do umacniania pozycji lidera tego segmentu rynku. Osiągnięte wyniki finansowe sklepów działających pod logo "Piotr i Paweł" umożliwiają dalszy dynamiczny rozwój, czego efektem będzie dalsze zwiększanie ilości placówek o 12 nowych lokalizacji w 2010 roku, z których w pierwszym półroczu otwarte zostaną sklepy w Inowrocławiu, drugi w Grudziądzu, dwa w Łodzi i dwa w Płocku a także czwarty we Wrocławiu.
Na zdjęciu Paweł i Piotr Woś
(maj)
tagi: Piotr i Paweł ,
Po nabyciu ponad 71 proc. udziałów Grupa Maspex przejmie...
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...