W minionym roku otwartych zostało 16 nowych supermarketów, w tym w takich miastach jak Białystok, Poznań, Gdańsk, Opole, Legnica, Koszalin, Radom. Dokonane inwestycje pozwalają realizować rozwój szeroko rozumianej jakości obsługi oraz dążenie do umacniania pozycji lidera tego segmentu rynku. Osiągnięte wyniki finansowe sklepów działających pod logo "Piotr i Paweł" umożliwiają dalszy dynamiczny rozwój, czego efektem będzie dalsze zwiększanie ilości placówek o 12 nowych lokalizacji w 2010 roku, z których w pierwszym półroczu otwarte zostaną sklepy w Inowrocławiu, drugi w Grudziądzu, dwa w Łodzi i dwa w Płocku a także czwarty we Wrocławiu.
Na zdjęciu Paweł i Piotr Woś
(maj)
tagi: Piotr i Paweł ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...