Ogólnopolski zakres wspólnej akcji sklepów Lidl i Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy ma na celu zwrócenie uwagi społeczeństwa na codzienne problemy oddziałów onkologii dziecięcej w Polsce. Poprzez wspólną działalność, sieć chce dotrzeć do milionów Polaków z apelem o wsparcie tegorocznej kwesty w dniach od 04.01. do 10.01.
Tysiące plakatów rozwieszonych w blisko 400 sklepach Lidl na terenie całej Polski, billboardy oraz gazetka reklamowa wydana w czteromilionowym nakładzie propagują szczytne idee XVIII Finału WOŚP oraz zachęcają do przyłączenia się do akcji w trakcie codziennych zakupów.
Symbolem zaangażowania sieci w XVIII Finale stało się serce „Lidl i WOŚP grają razem". Zebrane pieniądze zostaną przekazane podczas Finału WOŚP w niedzielę, 10 stycznia około godziny 22.00.
(Maja Święcka)
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...