"Drugim wyzwaniem, które przed sobą postawiliśmy było zainicjowanie funkcjonowania nowej sieci convenience w konwencji deli Freshmarket. To nasz nowy projekt, którego nie da się porównać do sklepów żadnej z sieci handlowych funkcjonujących na polskim rynku. Freshmarkety to placówki otwarte 7 dni w tygodniu oferujące markowe produkty FMCG oraz usługi, których asortyment został poszerzony o dania gotowe oraz ciepłe przekąski i napoje. Do końca roku powstało 15 Freshmarketów, a w 2010 roku powstanie 50. W 2010 roku planujemy również przyspieszyć rozwój sieci Żabka, która powiększy się o kolejnych 250 nowych sklepów. 2010 rok będzie pełen wyzwań, ale liczę, że nasz doświadczony zespół sprosta tym ambitnym planom" - komentuje specjalnie dla HURT & DETAL Jacek Roszyk, Prezes Zarządu Żabka Polska S.A.
(Maja Święcka)
tagi: Żabka ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...