Trzydniowe Forum Trendy FMCG 2010 zorganizowane w dniach 7-9 grudnia 2009 roku przez Blue Business Media było unikalnym w swoim rodzaju a jednocześnie największym branżowym wydarzeniem w Polsce dotyczącym stanu i kierunków rozwoju rynku FMCG. Dziewięć tematycznych sesji i obecność ponad 100 prelegentów - decydentów największych firm z sektora oraz najlepszych ekspertów i analityków rynku, dały możliwość zdobycia najnowszych informacji i weryfikacji dotychczasowych danych. Grono ponad 420 uczestników obecnych podczas wydarzenia stworzyło unikalną okazję do nawiązania strategicznej współpracy i rozwoju inicjatyw dla przyszłego partnerstwa oraz nowych rozwiązań.
25-26 marca 2010 odbędzie się „Poland& CEE Retail Summit" organizowane przez Blue Business Media. To największe w regionie Europy Środkowej i Wschodniej forum wymiany opinii o najważniejszych trendach i najnowszych prognozach dotyczących rynku handlu detalicznego.
"Poland& CEE Retail Summit" w liczbach:
51 prelegentów w tym 30 Prezesów i Członków Zarządu43 indywidulne prelekcje i 11 paneli dyskusyjnych 4 renomowanych ekonomistów sesja plenarna z udziałem, Prezesów sieci handlowych oraz 3 równoległe specjalistyczne sesje tematyczne
(maj)
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...