Klienci zbierający punkty w ramach programu lojalnościowego Rodziynka w sieci Carrefour, oprócz szerokiego wyboru m.in.: naczyń i urządzeń kuchennych, sprzętu gospodarstwa domowego, urządzeń elektronicznych, narzędzi, zestawów sportowych oraz zabawek, dzięki współpracy firmy Carrefour z Fundacją Wspólna Droga, mogą przekazać 400 punktów na posiłek dla jednego dziecka lub 600 punktów na pomoc edukacyjną. Możliwe jest również przeznaczenie na te szczytne cele wielokrotności wskazanych punktów. Konsumenci sami decydują na co przeznaczą swoje punkty wybierając odpowiednią pozycję z katalogu.
Klienci korzystający z programu lojalnościowego Rodziynka, bardzo dobrze przyjęli tą inicjatywę i coraz chętniej przekazują na rzecz dzieci w trudnej sytuacji życiowej pakiety na posiłki oraz pomoce edukacyjne. Dzięki temu programowi, podczas przedświątecznych zakupów, wszyscy konsumenci, w łatwy sposób, mogą zrobić coś dobrego dla innych. Współpraca z Fundacją Wspólna Droga znakomicie wpisuje się zatem w strategię odpowiedzialnego biznesu Carrefour Polska, mającą na celu wyrównywanie szans i dawanie nowych możliwości potrzebującym.
Program Rodziynka - w którym aktywnie bierze w nim udział ponad milion osób - został uruchomiony 8 listopada 2006 roku i obejmuje obecnie 194 supermarkety Carrefour Express oraz 10 hipermarketów Carrefour. Przystąpienie do programu jest bezpłatne, opiera się na prostych i czytelnych zasadach. Każde zakupy premiowane są punktami w zależności od wartości nabytych produktów. Dodatkowe punkty przyznawane są za zakup produktów marki własnej Carrefour, a także za produkty z tzw. katalogu hitów. Posiadacze karty mogą wymienić punkty na atrakcyjne prezenty, bony rabatowe, a teraz także wesprzeć działalność Fundacji „Wspólna Droga".
Najnowszy katalog, ważny do końca kwietnia 2010 roku, można znaleźć w Punktach Obsługi Klienta.
(Maja Święcka)
tagi: Carrefour ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...