Sieć supermarketów "Piotr i Paweł" to franczyzowa sieć, działająca na rynku od 1990 roku, kiedy to Eleonora Woś wraz z synami Piotrem i Pawłem postanowili wykorzystać swoje doświadczenie, wiedzę teoretyczną oraz intuicję handlową i otworzyć swój pierwszy własny sklep, kierowali się mottem: Taki sklep, w jakim sami chcielibyśmy kupować.
Ta prosta recepta na stworzenie miejsca, w którym w centrum uwagi jest klient i jego potrzeby przyniosła im ogromny sukces. Powstająca sieć sklepów „Piotr i Paweł” szybko zdobyła uznanie najpierw mieszkańców Poznania i okolic, a potem całej Polski.
Kolejne lata przynosiły kolejne sukcesy i co raz większy rozmach działań: pierwszy supermarket (1991), pierwszy supermarket czynny całą dobę (1995), pierwsze umowy na zasadach franczyzy (2000) i stworzenie Centrum Logistycznego w Sadach koło Poznania.
Sieć obecna jest w 43 miastach w całym kraju. Średnia powierzchnia sprzedażowa wynosi 1 100 mkw. a asortyment sięga 30 000 pozycji.
(Maja Święcka)
tagi: Piotr i Paweł ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...