Najwięcej, bo 267 mkw. powierzchni galerii wynajęła włoska firma Calzedonia/Intimissimi. Dajar Home & Garden, prowadzący sprzedaż artykułów gospodarstwa domowego oraz mebli ogrodowych, zajmie 189 mkw. Z kolei Bergson, wiodący na rynku producent odzieży i sprzętu turystyczno-sportowego, otworzy sklep o powierzchni 98 mkw. Pozostałe 64 mkw. zostało wynajęte przez 6-zmysł, sklep z bielizną i strojami plażowymi.
Centrum Factory Outlet Poznań położone jest w Luboniu. Na powierzchni blisko 15.000 mkw. znajduje się 120 sklepów. Odzież polskich i zagranicznych marek oferowana jest po cenach do 70 proc. niższych niż w regularnych centrach handlowych.
Inwestorem i deweloperem centrum jest hiszpańska spółka Neinver, która wprowadziła na polski rynek koncepcję centrum wyprzedażowego i jest liderem tego sektora w Polsce.
(Maja Święcka)
tagi: Factory Outlet Poznań , Cushman & Wakefield ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...