Przedsiębiorstwo Fair Play to program, którego celem jest promowanie etyki w działalności gospodarczej - w relacjach przedsiębiorstw z klientami, kontrahentami, pracownikami, społecznością lokalną, władzą lokalną i państwową. Ideą inicjatywy jest zachęcenie firm do zachowań etycznych oraz kształtowania pozytywnych relacji ze społecznością lokalną oraz dbałości o środowisko naturalne.
„Jesteśmy bardzo dumni, iż po raz trzeci działalność Spółki Makarony Polskie została pozytywnie oceniona w audycie certyfikacyjnym programu Przedsiębiorstwo Fair Play. To dla nas duże wyróżnienie, zwłaszcza, że ocenie poddane zostały m. in. nasza współpraca z podmiotami zewnętrznymi, zaangażowanie w lokalne inicjatywy, relacje z kontrahentami czy pracownikami. To efekt świadomej strategii, której ważnym elementem są m. in. działania z obszaru CSR, które jeszcze bardziej będziemy rozwijać w kolejnych latach" - podsumował Paweł Nowakowski, Prezes Spółki Makarony Polskie S.A.
W tegorocznej, 12 edycji programu wyróżnionych zostało 647 przedsiębiorstw.
(Maja Święcka)
tagi: Makarony Polskie ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...