Advertisement

Nieskategoryzowane

Makarony Polskie wyróżnione Złotym Certyfikatem Przedsiębiorstwo Fair Play 2009

Wtorek, 15 grudnia 2009
Spółka Makarony Polskie otrzymała Złoty Certyfikat Przedsiębiorstwo Fair Play 2009. Wyróżnienie przyznawane jest firmom, które przez 3 lata przeszły pozytywnie audyty certyfikujące, oceniające m. in. relacje przedsiębiorstw z otoczeniem zewnętrznym czy ich społeczną odpowiedzialność i które uzyskały tytuł Przedsiębiorstwo Fair Play. Organizatorem inicjatywy jest Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym afiliowany przy Krajowej Izbie Gospodarczej.

Przedsiębiorstwo Fair Play to program, którego celem jest promowanie etyki w działalności gospodarczej - w relacjach przedsiębiorstw z klientami, kontrahentami, pracownikami, społecznością lokalną, władzą lokalną i państwową. Ideą inicjatywy jest zachęcenie firm do zachowań etycznych oraz kształtowania pozytywnych relacji ze społecznością lokalną oraz dbałości o środowisko naturalne.

„Jesteśmy bardzo dumni, iż po raz trzeci działalność Spółki Makarony Polskie została pozytywnie oceniona w audycie certyfikacyjnym programu Przedsiębiorstwo Fair Play. To dla nas duże wyróżnienie, zwłaszcza, że ocenie poddane zostały m. in. nasza współpraca z podmiotami zewnętrznymi, zaangażowanie w lokalne inicjatywy, relacje z kontrahentami czy pracownikami. To efekt świadomej strategii, której ważnym elementem są m. in. działania z obszaru CSR, które jeszcze bardziej będziemy rozwijać w kolejnych latach" - podsumował Paweł Nowakowski, Prezes Spółki Makarony Polskie S.A.

W tegorocznej, 12 edycji programu wyróżnionych zostało 647 przedsiębiorstw.

(Maja Święcka)

tagi: Makarony Polskie ,